VD |
01-10-2008 23:17
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Voluntariat per la llengua té per objectiu posar en contacte persones que volen practicar el català amb persones que volen dedicar unes hores del seu temps a ajudar-les a practicar-lo. D'aquesta manera, qui aprèn practica i el voluntari o voluntària s'acostuma a no canviar de llengua quan li parlen en una altra que no sigui el català.
Les persones interessades a participar en aquesta iniciativa sociolingüística poden inscriure’s com a voluntàries o aprenents, segons el seu nivell de coneixement de català, a través del web del programa (www.vxl.cat) o bé trucant al telèfon 93 811 57 73
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!