VNG

Vilanova, a les jornades sobre l'envelliment actiu

La regidora Míriam Espinàs va explicar els programes intergeneracionals que es desenvolupen a la ciutat

La jornada, celebrada amb motiu del Dia Internacional de la Gent Gran, tenia com a objectiu ser un espai per al reconeixement del paper que té la gent gran en la millora de la societat, així com per a reflexionar al voltant de les actuacions que volen promoure un envelliment actiu i una atenció a la dependència de qualitat. Amb aquests objectius la jornada volia obrir, entre els assistents, el debat, la reflexió i l'intercanvi d'experiències.

La participació vilanovina a la jornada es va centrar en una ponència, a càrrec de Míriam Espinàs, durant la qual es van explicar els programes intergeneracionals que es venen desenvolupant a Vilanova i la Geltrú.

Altres dels temes de les ponències van tractar sobre l’envelliment actiu i la formació al llarg de la vida, les bones pràctiques en la promoció de l'envelliment actiu i els escenaris d'atenció a la dependència.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local