VNG

Un ferit greu en un incendi a l'Armanyà

Un home de 59 anys ha resultat ferit greument aquest dijous al matí a Vilanova i la Geltrú com a conseqüència de les cremades que ha patit en un incendi

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Sis dotacions dels bombers han participat en l'extinció de l'incendi, que s'ha iniciat poc després de les onze del matí a un quart pis del carrer Mallorca. Els bombers han evacuat de l'interior de l'habitatge un home de 59 anys, el seu propietari, que havia patit cremades a tot el cos i han desallotjat una vintena de veïns del mateix edifici. El Servei d'Emergències ha traslladat al ferit fins a l'hospital de la Vall d'Hebron.

Els Mossos d'Esquadra investiguen les causes que han originat el foc, que ha calcinat totalment  les habitacions i el menjador de l'habitatge. Tot apunta que l'autor de foc seria el mateix home que n'ha resultat ferit, però la policia encara investiga aquesta circumstància.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local