VD |
26-10-2008 09:52
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El llibre, que porta per títol "Viatjar com a transformació personal", vol transmetre la passió per recórrer el món i convida a l'intercanvi cultural a través de les seves linies, en les que es pot visualitzar els llocs visitats. El llibre ha estat editat per Editorial Media Responsable i impulsat per l'agència de viatges Tarannà Club de Viatges, una agència que promou el turisme responsable i solidari en contra de l'impacte del turisme convencional.
Tarruel expressa que "a través del viatges podem tenir accés a altres cultures, altres mirades, altres maneres de viure. És precisament la diversitat cultural de la gent que arriba al nostre poble la que afavoreix el coneixement mutu i la interculturalitat entre la societat d'acollida i les persones estrangeres". La presentació del llibre serà el proper divendres 31 d'octubre a les 19.00 hores a l'establiment II Piaccere, al carrer Sant Gaudenci, 6.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!