VNG

Visita comentada a la Sala Prado del Balaguer

El proper diumenge 16 de novembre a les 12 h

El Museu Víctor Balaguer va inaugurar el passat mes de juny la Sala Prado, que exhibeix de manera permanent una trentena d’obres del barroc espanyol i europeu provinents del dipòsit del Museo del Prado. S’hi mostren quadres de Goya, El Greco, Murillo, Rubens o Van Dyck. Les pintures s’han agrupat en quatre àmbits temàtics: religió, monarquia, mites i al·legories, i natura, que inclou el bodegó o natura morta.

Amb la presència d’aquestes obres el Museu Víctor Balaguer es consolida com un dels museus d'art més importants de Catalunya, ja que aplega un dels dipòsits més importants del Museo del Prado a tot Espanya.

La visita comentada a la Sala Prado tindrà lloc el proper diumenge 16 de novembre a les 12 h.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local