VNG

La Medusa organtiza el ball de Cap d'Any a l'envelat

La Medusa torna a celebrar el Cap d'Any a l'Envelat de Vilanova i la Geltrú. Les persones interessades a assistir a la festa de l'envitat tenen oportunitat de comprar entrades els dimarts 23, dissabte 27 i dimarts 30 entre les 19 i les 21 hores a l'Espai d'Entitats del carrer Sant Pau nº13.

El preu de les entrades és de 35€ amb totes les consumicions incloses: "Com sempre, la festa que us proposem comptarà amb els habituals ingredients d'èxit dels nostres caps d'any: 5 hores de música seleccionada, aforament ajustat per a tenir un espai còmode, accés àgil a les barres que romandran obertes fins l'últim instant i l'extraordinari bon ambient que acostuma a caracteritzar les nostres festes", s'apunta des de l'entitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local