VD |
11-12-2008 23:56
El passat diumenge dia 6 de desembre, l'Associació d'Amics del Country va organitzar un seguit d'actes tots relacionats amb el country per recaptar fons per a la Marató de TV3. La jornada es va celebrar a l'envelat, i va comptar amb la participació de 200 visitants.
Al matí es van donar diverses classes de country on va assistir gent de tot Catalunya i seguidament van fer una arrossada popular que va comptar amb 97 participants. Ja a lla tarda es van ballar diferents balls, tots ells a càrrec de la banda vilanovina Travelling Band. Tota la recaptació anirà destinada a la marató de TV3, que enguany està dedicada a les malalties mentals.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




