Ajt Sitges |
23-12-2008 17:53
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Amb motiu de l'execució dels treballs d'instal·lació de catenària rígida que Adif durà a terme al túnel de Passeig de Gràcia, entre el 25 de desembre i el 5 de gener, Renfe establirà una programació especial per als serveis ferroviaris de Barcelona, inclosa la Linia 2 de Rodalies que fa el trajecte Sitges-Barcelona.
Durant aquests dies, la Linia 2 prestarà servei d'horari festiu, amb excepció dels dies 29, 30 i 31 de desembre, en els quals s'incrementarà la freqüència de pas a fi de facilitar la mobilitat dels viatgers i, a més, iniciaran o finalitzaran el seu recorregut a Barcelona Sants.
Adif executarà a partir de dijous 25 de desembre les obres d'instal·lació de la nova catenària rígida en el túnel de Passeig de Gràcia, treballs que consistiran a muntar els perfils d'alumini i el fil de contacte de la nova instal·lació que subministra electricitat als trens. L'empresa ha preparat un Pla de Comunicació i Atenció al Client per atendre les necessitats d'informació dels viatgers i es durà a terme un pla de contingències a fi de donar una ràpida resposta davant de possibles incidències a aquest túnel.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!