CUBELLES

Cavalcada dels Reis Mags d’Orient a Cubelles

El recorregut s’iniciarà a les 19 h. al C/ Sant Antoni i finalitzarà a l’església de Santa Maria, previ pas per la Plaça de la Vila on rebran les claus del municipi de mans de l'Alcaldessa

Els reis d'Orient a la seva arribada a Cubelles al 2008

Els reis d'Orient a la seva arribada a Cubelles al 2008

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Durant la desfilada comptaran amb el suport de la Brigada municipal, el Grup de Riscos Cubelles i la Policia Local. I, com a novetat, enguany participaran a la cavalcada uns nous personatges disfressat de sobre que recolliran les últimes cartes als Reis al llarg d’un recorregut que es manté i en el que es repartiran més de 400 quilos de caramels.

En arribar a la Plaça de la Vila, Ses Majestats seran rebuts per l’Alcaldessa de Cubelles, Maria Lluïsa Romero, qui els lliurarà les claus del municipi. Tot seguit Melcior, Gaspar i Baltasar, acompanyats de les autoritats municipals, es dirigiran a l’església de Santa Maria, on lliuraran al nen Jesús les seves ofrenes d’or,encens i mirra, tal i com mana la tradició.

Pel que fa als talls de carrers, que lògicament quedaran afectats per aquesta cavalcada, seran els propis del recorregut que, segons la Policia Local començaran a les 18:30h., mitja hora abans del començament. Caldrà prestar atenció també a les senyalitzacions que prohibiran aparcar a la zona que la Policia Local col·locarà 48 hores abans als carrers per on passarà la comitiva.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local