SITGES

Més d'un miler de nens i nenes per dia han passat pel Parc de Nadal

56 persones s'han inscrit com a donants d'òrgans a l'estand que l'Organització Catalana de Transplantaments va instal·lar a l'interior del Parc convidada per l'Ajuntament

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Les activitats extres de las entitats de la vila van quedar encantades de la seva participació. aquestes han estat les de la Fundació La Granja, el Consorci del Patrimoni de Sitges, la Jove de Castellers de Sitges, els Mossos d'Esquadra. A més, els patges reials van rebre moltes cartes especialment el divendres 2 de gener.

Cal dir que, no hi va haver cap accident greu en l'interior del Parc i que el Parc va disposar d'una unitat preventiva de la Creu Roja durant tots els dies d'obertura. El Parc va obrir l'inflable més gran als pares i mares durant mitja hora el passat dissabte, responen així a la petició que feien els adults per llançar-s'hi una estoneta.

La campanya informativa de l'estand de l'Organització Catalana de Transplantaments OCCAT ha estat tot un èxit amb 56 inscrits com a donants, inclosa una nena de nou mesos. L'Ajuntament es va posar en contacte amb aquest entitat per tal de convidar-los a participar en el Parc en el que ha esta una iniciativa sense afany de lucre i per tal de sensibilitzar al respecte, aprofitant que és una realitat, la dels transplantaments, que afecta tant a nens com als adults, independentment de l'edat.

L'Ajuntament, a través del Servei d'Educació, vol agrair molt sensiblement i de forma pública l'aportació de l'OCCAT i de totes les entitats locals que han participat en el Parc.


Pista de gel i trenet

Enguany, com a novetat s'ha posat en funcionament un trenet que ha fet el recorregut Mercat Municipal – La Fragata i a la inversa. La iniciativa ha estat molt ben acollida tant per part de grans com de petits. Referent a la pista de patinatge de gel ecològica instal·lada a la Fragata, va obrir del 19 de desembre al 5 de gener, i un any més ha tingut força patinadors/es que han gaudit de l'activitat.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local