CANYELLES

Campanya de censat i esterilització d’animals de companyia a Canyelles

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Durant els mesos d’octubre a desembre de 2008, l’Ajuntament de Canyelles ha dut a terme la campanya de censat, xipat i esterilització d’animals de companyia. Durant la campanya, l’Ajuntament ha xifrat un total de 20 animals de companyia –gossos, gosses, gats i gates- amb un cost total de 2.282 euros. La Diputació de Barcelona ha finançat el 13% del cost total de la campanya, és a dir, 291,22 euros, mentre que el cost restant l’assumeix el propi Ajuntament.

Aquesta campanya s’ha dut a terme en el conjunt de les dues comarques i, en total, s’han esterilitzat 563 animals, 255 d’ells al Garraf, sent Canyelles el quart municipi en nombre d’animals esterilitzats.

De fet, les xifres coincideixen amb les previsions efectuades. La valoració de l’actuació és força positiva i anima a continuar perseverant aquests tipus de campanyes en exercicis futurs.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local