CANYELLES

Canyelles s’uneix a la lluita per l’abolició total de les armes nuclears

Municipis d’arreu del món han recolzat aquest programa que té per objectiu eliminar aquest tipus d’armes a l’horitzó del 2020

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Govern de Canyelles s’ha unit al conjunt de municipis catalans que han entrat a formar part de la Xarxa d’Alcaldes per la Pau, desprès que el passat 17 de Febrer, en Ple Municipal, aprovés per unanimitat la seva entrada al programa. Amb aquesta entrada, l’Ajuntament s’ha unit a la lluita per l’abolició total de les armes nuclears i demostra el seu rebuig cap a les armes en general i, concretament, a aquelles de naturalesa nuclear.

“Mayors for Peace”, Alcaldes per la Pau, està liderada pels alcaldes d’Hiroshima i Negasaki, i neix amb la voluntat d’unir al major nombre de municipis del món en la lluita per la prohibició de les armes nuclears en favor de la pau. La xarxa ha estat dissenyada per construir solidaritat i facilitar la coordinació entre les ciutats que han recolzat aquest programa que té per objectiu eliminar aquest tipus d’armament a l’horitzó del 2020.

Actualment, 119 municipis de Catalunya i més de 2.000 ciutats de 128 països i regions s’han unit a la xarxa, recolzada per Nacions Unides i pel Parlament Europeu.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local