VNG

Dissabte se celebra a Vilanova el dotzè seminari sobre la traducció a Catalunya

Enguany el seminari estarà dedicat a la Traducció de la publicitat

Vilanova i la Geltrú acollirà el dissabte 7 de març la dotzena edició del Seminari sobre la traducció a Catalunya que enguany està dedicat a la Traducció de la publicitat. El seminari està organitzat per l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, i enguany comptarà amb les intervencions dels escriptors Josep M. Espinàs, Albert Arnaus, i els traductors Anna Bellosta, José M. Ricarte i Anna M. Torrent.

El seminari tindrà lloc al l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú, on els interessants podran formalitzar la inscripció el mateix dia. (EPSE de Vilanova i la Geltrú, avinguda de Víctor Balaguer, s/n)

Per a més informació es pot consultar la web www.victorbalaguer.cat

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local