SITGES

Sitges es prepara per Sant Jordi

Sis autors signaran llibres el mateix dijous de Sant Jordi

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El programa d'actes, del 17 al 26 d'abril, compta amb diverses presentacions de llibres i la presència dels seus autors, fira, música i castells. Així, l'Edifici Miramar acollirà tres presentacions els dies 17, 18 i 22 d'abril. Les primeres han estat les de Xavi Sarrià i el seu llibre "Històries del Paradís", i Pere Plans i Girabal i "El doctor Robert. Cada dia, una nova lluita".

Al llarg del dijous 23 d'abril, l'estand de l'Ajuntament de Sitges oferirà la signatura de llibres amb la presència de diversos autors. Marc Martínez, Josep Manuel Soler, Mònica Zgustova, Francesc Puigpelat, Mapi Panzano i Pere Plans, seran aquests autors. La Biblioteca Santiago Rusiñol oferirà l'edició del punt de llibre "Miquel Utrillo a casa seva" amb motiu de la Commemoració Miquel Utrillo: 1862-1934 i la lectura de fragments de textos de Miquel Utrillo. També oferirà un concert de la Coral de Gospel de Sant Joan a Sitges dirigida per Alejandra Villar.

El Passeig de la Ribera acollirà una audició-ballada de sardanes amb la Cobla Maricel i el Cafè Roy oferirà una tertúlia bohèmia per títol "Sant Jordi 2009 i les polítiques municipals de publicacions" a càrrec del regidor de Cultura, Gabi Serrano.

El 24 d'abril, la Biblioteca Josep Roig i Raventós oferirà l'Hora del Conte amb les "Llegendes perdudes de Sant Jordi", amb Roger Corominas i diumenge hi haurà una actuació castellera a càrrec de la Colla Jove de Castellers de Sitges amb els Castellers de Sants i els Minyons de Terrassa.

Un Sant Jordi amb perspectiva de gènere

La festivitat de Sant Jordi s'acompanyarà enguany d'una vetllada poètica que inclourà recitals poètics, una ballada sardanista i un popurri de cançons populars. La Regidoria per a la Igualtat de Gènere i l'Associació Cultura en Do Major han organitzat una vetllada que serà conduïda per Laura Sánchez i que comptarà amb un recital de poemes a càrrec de nens i nenes d'11 anys de diverses escoles de la vila, una ballada de lluiment sardanístic infantil, a càrrec de “La Blanca Espurna” i un recital de poemes a càrrec de nois i noies dels instituts de Sitges.

La vetllada comptarà també amb una actuació del cantautor Josep Romeu, amb una dedicació a les dones, una lectura de poemes “Dones que parlen de dones”, a càrrec de les poetesses Magda Altabellas, Dolors Joan, Ana Roldan i Margarita López, i un popurri de cançons catalanes que seran cantades per l'Associació Cultura en Do Major i el públic assistent. Serà dijous 23 d'abril a la sala d'actes del Retiro a les 19.00 hores.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local