VD |
23-04-2009 22:01
Aquesta és una exposició es pretén recuperar un pintor gairebé oblidat, i posar-lo al lloc que li pertoca dins l’àmbit de la pintura catalana de les avantguardes del primer terç del segle XX. Francesc Domingo va passar molts anys fora de Catalunya, va viure durant una llarga temporada a França, i després va exiliar-se a Sao Paulo, on hi va morir. Aquest allunyament va provocar un desconeixement per part de col·leccionistes, crítics i públic en general, que no correspon al nivell altíssim de la seva producció.
La visita està dirigida al públic en general i és gratuïta amb l’entrada al Museu.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




