VNG

Els treballadors de Prysmian tornen a sortir al carrer aquest dissabte

La plantilla continua negociant per evitar els 55 acomiadaments

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els treballadors de Prysmiant tornaran a sortir al carrer aquest dissabte al migdia per mostrar novament el seu rebuig a l'expedient de regulació que ha presentat l'empresa i que pretén acomiadar 55 treballadors. Les negociacions entre el comité i la direcció de la fàbrica es mantenen, tot i que encara no hi ha cap acord al respecte.

La plantilla es nega a negociar acomiadaments i aposta perquè les baixes siguin incentivades i entre els treballadors majors, de manera que es poguessin resoldre com jubilacions anticipades. Per això, aquesta setmana han fet una jornada de vaga, dimecres, que volen repetir la setmana vinent i durant el mes de maig.

De moment, la direcció ha acceptat rebaixar els acomiadament proposats inicialment a l'ERO de 55 a 47, però encara afectaria a treballadors que no es troben en edat de prejubilar-se.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local