VD |
26-04-2009 19:07
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les exposicions, els tallers, poesia i música, el cicle MediterrArt, els artistes i el Parc del Garraf són les informacions bàsiques que es poden trobar al nou espai.
La informació es troba en diverses llengües: català, castellà, francès i italià arran de la vocació internacional d'aquest centre, que s'obre a projectes de col laboració en el marc mediterrani.
En l'apartat d'exposicions es pot consultar les dades de la mostra vigent, veure'n el catàleg i veure els catàlegs d'altres anys.
En l'apartat de tallers s'expliquen les activitats educatives entorn a l'art que es poden dur a terme a Vallgrassa, especialment adreçades a escolars.
A Poesia i música es fa referència al cicle Poesia als parcs, iniciat a Vallgrassa fa uns anys, i al recital que tanca el cicle, cada any a Vallgrassa.
També es pot trobar tota la informació del projecte MediterrArt i els catàlegs dels diferents anys, en arxiu pdf.
Un altre apartat llista els artistes participants en exposicions, fent un enllaç a les webs, quan en tenen. I sota l'epígraf 'On som' hi ha un plànol per saber com arribar al centre, ubicat a Begues, dins el Parc del Garraf.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!