VD |
10-05-2009 23:16
Les noves targes magnètiques es poden recollir a la regidoria de Medi Ambient (ubicada als Serveis Tècnics municipals, al carrer Joan XXIII, 30, 1a planta) presentant el DNI de la persona a nom de la qual va el rebut de pagament de la taxa d’escombraries. En cas que sigui la primera vegada que es gaudeixi de la bonificació caldrà aportar també el rebut de pagament de la taxa d’escombraries de l’anualitat 2008. L’horari de recollida és de dilluns a divendres de 10 a 14 h.
Les bonificacions de la taxa es mesuren en trams de viatges a la Deixalleria, que van des del 12% de rebaixa de la taxa, per a usuaris que hi vagin entre 8 i 10 vegades; del 20%, entre 11 i 20 viatges; i del 30% si se superen els 21 viatges.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




