VD |
17-05-2009 19:34
Tres dies després de celebrar la Copa del Rei, el barcelonisme va tornar a sortir el carrer dissabte a la nit per celebrar la lliga, ja que ha guanyat el titol de lliga per la derrota del Madrid a Villareal.
Davant la Penya Barcelonista de Vilanova es van aplegar alguns centenars de persones que van celebrar la lliga ocupant la carretera amb crits, traques i molta ganes de festa. L'afició blaugrana espera ara tancar una temporada mágica rematant la festa el dimecres 27 de maig amb la final de la Champions League a Roma.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!