VNG

Els Falcons tornen a actuar al barri de Mar

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Enguany, l'escenari de l'actuació va canviar i en lloc de realitzar l'exhibició davant de la Casa del
Mar, els Falcons vilanovins van actuar a la rambla de la Pau, davant el monument a Francesc Macià on al mateix temps, es feia la trobada d'intercanvi de plaques de cava i un tast de cuina marinera. Els vilanovins, amb algunes baixes d'última hora, hi van realitzar una bona actuació per encarar les actuacions que tindran aquesta setmana, amb els Ventalls, la Pira de 8, el Capdil 6x7, la Tripira amb pilar, els Vols, la Serra de 7 puntes i dos Cristos.

La propera actuació dels Falcons de Vilanova, serà el 23 de juny, a les 7 de la tarda, a l'arribada de la flama del Canigó davant del Centre Cívic de Sant Joan i el dissabte 27 de juny a Vilafranca del Penedès a la Trobada de Colles de Falcons de Catalunya que reunirà les colles de Llorenç del Penedès, Vilafranca, Sant Sadurní, Piera, Barcelona, Malla, Castellcir, Riberal i Vilanova i la Geltrú.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local