VD |
25-06-2009 22:15
Un any més, l’àrea de Joventut de l’Ajuntament ha organitzat per aquest estiu el cicle de música Nits a la Fresca que, com cada any, se celebra a la terrassa de El Casal on, a més, els joves entre 16 i 30 anys podran demanar el menú jove a un preu assequible.
Durant tots els dijous de juliol, agost i fins a mitjans de setembre, diferents grups de música de la comarca, amb estils per a tots els gustos, tocaran música en viu. Com a novetat d’enguany l’àrea de Joventut ha volgut apostar per oferir una nit de cinema a l’aire lliure al juliol, l’agost i al setembre amb l’objectiu de no oferir només una oferta musical. Durant el mes de juliol, els grups musicals convidats són: “Jazztira” -swing, jazz i blues-, “Bender vs flexo” – jazz, electrònica, rock-, “Paulinho Lemos i Martin “Maluco” -samba i bossa nova-, i el grup de versions de Fito y los Fitipaldis ”Acabamos de llegar”.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




