VNG

Es posposa la inauguració de l'escultura d'Òscar Estruga

La instal·lació de l’obra presenta problemes tècnics de subjecció

La inauguració de l’escultura “Ariadna en el cercle” d’Òscar Estruga, prevista per aquest dissabte 27 de juny, a les 18 hores, ha quedat posposada.

L’obra, realitzada per l’escultor vilanoví autor de la coneguda Pasífae, va ser adquirida per l’empresa Garraf Mediterrània per a emplaçar-la a la plaça Mediterrània, mostrant així aquesta escultura a la ciutat.

Durant el seu procés d’instal·lació, supervisat per l’artista, aquest va declarar que tècnicament presentava problemes de subjecció i de seguretat. Davant aquesta situació, Garraf Mediterrània ha fet saber a l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú que la inauguració de l’escultura s’endarrerirà per tal de poder trobar una solució tècnica a la instal·lació definitiva de l’obra.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local