L'Hora |
05-09-2002 07:08
Agents de la Policía Nacional va aconsegiur detenir dilluns, després d'una espectacular persecució per l'autopista del Garraf, dues persones que circulaven amb un cotxe llogat a l'interior del qual duien 15.000 pastilles d'èxtasi i cocaïna. L'operació es va completar dimarts amb la detenció de quatre persones més, domiciliades a l'Hospitalet de Llobregat i Taragona. El vehicle amb la càrrega de droga va ser localitzat dilluns a la frontera de la Jonquera però els agents no van aconseguir aturar-lo. El conductor va fugir a gran velocitat per l'autopista A-7 i es va desviar cap a l'autopista del Garraf. A l'alçada del peatge els agents van muntar un control, però el conductor del vehicle en adonar-se'n va efectuar un gir de 180 graus i va fugir contra direcció. Diversos vehicles policials van iniciar una espectacular persecució fins que el conductor va abandonar el vehicle al mig de l'autopista i es va amagar en na zona boscosa de la carretera de les Costes. El fugitiu va ser localitzat i detingut poc després, així com també la noia que viatjava amb ell i que es va quedar dintre del cotxe.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!