VD |
07-07-2009 12:48
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Les feines de localització han fet que es modifiqués el sentit de circulació dels vehicles en aquest punt. És per això, que mentre durin aquests treballs, la circulació de vehicles per l’avinguda de Cubelles només estarà oberta en sentit de pujada, mentre que la circulació de baixada es desvia pel carrer de Pelegrí Ballester.
Fins que no es localitzi aquesta filtració no se’n podrà determinar el seu abast. Tot i així, ara per ara no s’ha produït cap tall en el subministrament d’aigua a la zona.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!