VNG

Recepció als nens sahrauís que passen l'estiu a Vilanova

Aquest és el desè any que famílies de la ciutat acullen els nens i nenes durant l’estiu

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest és el desè any que diverses famílies de Vilanova i la Geltrú acullen aquests infants, amb edats compreses entre els 7 i els 12 anys, amb qui s’estaran al llarg d’aquests dos mesos.

L’objectiu d’aquestes estades és donar a conèixer la realitat del poble sahrauí mitjançant la convivència dels nens i nenes participants a les colònies amb les famílies catalanes.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local