VD |
30-07-2009 22:40
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’estrena, el passat divendres, del cinema Bosc ha tingut una gran acceptació per part dels vilanovins. Al voltant de 1.100 persones ja han estrenat el cinema, entre divendres i dilluns, demostrant així la força que pot tenir un espai de pas com és la Rambla Principal.
Les sessions de dilluns van ser les més concorregudes, ja que és el dia de l’espectador i el preu de l’entrada es de 4,50 euros. Pel que fa a la programació, la pel•lícula més vista ha estat Ice Age 3, doblada al català. Un resultat que reforça l’aposta del cinema per projectar films comercials en llengua catalana.
Entre dijous i divendres es començaran a projectar les noves pel•lícules que estaran en cartellera fins el cap de setmana següent. La principal estrena serà el film d'animació infantil dels estudis Disney-Pixar Up. Aquesta pel•lícula s’estrenarà dijous, mentre que la resta de la programació ho farà divendres.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!