CANYELLES

Canyelles celebrarà la tradicional ofrena floral amb l’Himne Nacional

A les set de la tarda i davant el monument dels Segadors es realitzarà l’acte central de la Diada, la Ofrena Floral, amb la presència de les autoritats, l’Hereu i la Pubilla d’enguany, i tot aquell que vulgui ser-hi present. Els primers en fer l’ofrena floral seran els dos representants de les diverses entitats i associacions del municipi. Posteriorment, ho farà cada grup polític i, per acabar, es realitzarà l’ofrena de l’Ajuntament a mans de l’Hereu i la Pubilla 2009 i l’Alcalde de Canyelles, Xavier Robert. Posteriorment, es donarà pas a la lectura del manifest de la mà de l’alcalde.

Per concloure l’acte de celebració, tots els presents entonaran l’Himne Nacional de Catalunya amb l’acompanyament del grup de grallers de l’Havana Xica.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local