VD |
22-09-2009 20:53
Després de l'anunci de la setmana passada de l'entitat cultural Desperta!, la iniciativa d'endegar un procés que pugui culminar amb una consulta popular sobre la independència comença a prendre forma. De fet, des d'aquell moment van començar a rebre missatges de particulars i entitats interessant-se per la proposta i donant, en la majoria dels casos, el seu suport i manifestant el seu oferiment de col·laboració.
Des del primer moment, Desperta! va deixar clar que aquest procés no l'havia de tirar endavant una sola entitat sinó que la intenció era reunir particulars i entitats del teixit associatiu de la ciutat per tal de constituir una plataforma, amb una base tan àmplia i diversa com sigui possible, que s'encarregui de l'organització de la consulta.
És per això que Desperta!, ha fet un segon pas i convoca una assemblea per al proper dissabte 26 de setembre, a les 7 de la tarda, al local dels Bordegassos de Vilanova (plaça de les Casernes). D'aquesta assemblea n'hauria de sortir la plataforma organitzadora i les línies de treball per a les properes setmanes. L'assemblea és oberta a tothom que vulgui participar en aquesta mostra de democràcia pura.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!