SANT PERE DE RIBES

Periodistes alemanys visiten Sant Pere de Ribes

A principis de setembre, Sant Pere de Ribes va tenir l’oportunitat de rebre un grup de professionals europeus de l’àmbit del turisme amb motiu de conèixer el nostre patrimoni indià

Així doncs, el passat 22 de setembre, en el marc d’un presstrip dedicat a l’enologia de Catalunya, una delegació formada per periodistes alemanys i austríacas i representants de Turisme de Catalunya a Frankfurt han tornat a allotjar-se a Sant Pere de Ribes, on han pogut degustar la nostra gastronomia i productes de la terra com els vins del municipi.

En el marc d’un programa d’activitats organitzades per la Generalitat de Catalunya per la promoció de l’enologia catalana s’ha aprofitat per donar a conèixer l’important patrimoni paisatgístic local, dominat per cultius de vinyes i masies dedicades al treball del vi. S’han destacat les característiques climàtiques i el treball acurat dels cellers, que fan que el nostre producte final sigui especial.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local