VNG

La Xarxa estrena nova temporada

El grup local inicia aquest diumenge dia 4 d’octubre un nou cicle d’espectacles infantils

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El grup local la Xarxa es va crear ara fa cinc anys per a poder oferir una programació estables de teatre per a tots els públics i promoure l’hàbit d’anar al teatre en els nens i en les famílies. La formació d’aquest grup però va ser impulsat per l’associació del Círcol Catòlic, fet que situa la seva seu al mateix local.

Una novetat importat d’enguany és la participació que tindrà La Xarxa en la reobertura del Teatre Principal. Amb motiu d’aquesta reobertura, l’espectacle de la Xarxa del diumenge d’1 de novembre es desplaçarà de l’habitual Círcol Catòlic a la Rambla Principal. En aquesta ocasió també, es tindrà la oportunitat de gaudir de la companyia vilanovina L’Estaquirot Teatre, que hi representarà El secret a l’armari.

D’altra banda, l’aula d’activitats teatrals Tracart continua col•laborant amb la Xarxa aquesta cinquena temporada. Seran els joves actors de Tracart els encarregats cada mes de presentar els espectacles i seran ells també els qui tancaran la programació del curs.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local