VD |
04-10-2009 21:30
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Segons han informat els Bombers de la Generalitat, un caçador ha resultat ferit greu com a conseqüència d'un accident a Sant Pere de Ribes. L'home ha patit fractures de tíbia i peroné i ha hagut de ser atés pels serveis d'urgència. De moment, es desconeixen les circumstàncies de l'accident.
Dóna la coincidència, que avui diumenge han mort dos caçadors per causes naturals als municipis gironins de Camprodó i Campdevànol quan participaven en ambdues caceres. Els dos han patit atacs de cor.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!