VNG

Ja es poden comprar els abonaments del Principal

El preu de l’abonament serà de 45 euros i es podrà escollir 5 espectacles de la temporada

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El Teatre Principal obrirà les seves taquilles a partir d’aquest divendres 16 d’octubre per posar a la venda els abonaments d’aquesta temporada. Aquest tenen un preu de 45 euros, amb un descompte del 40 %, i permeten escollir 5 espectacles de tota la temporada exceptuant les obres següents: Brams, El secret a l’armari, Història de Babar, taller El cervell i el teatre, i els espectacles gratuïts.

A partir del 19 d’octubre es posaran a la venda les entrades anticipades a Tel-Entrada, al telèfon 902 10 12 12, per internet a www.telentrada.com i a la xarxa d’oficines de la Caixa Catalunya de dilluns a divendres als matins. Les entrades anticipades també es poden adquirir al Bosc Cinema Municipal a partir del proper dilluns. 

Les entrades pels espectacles es començaran a vendre a les taquilles del Teatre Principal a partir de 24 d’octubre.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local