VNG

Els gegants arriben a Montserrat a peu

Ahir es va celebrar aquesta activitat emmarcada en la commemoració dels seus 300 anys

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els membres de la Colla de Geganters de Vilanova i la Geltrú van comptar amb el suport de geganters d’altres poblacions, de manera que el camí fins dalt a l’Abadia es va repartir entre quaranta portadors. Els gegants van atreure l’atenció dels centenars de visitants que hi havia a Montserrat, on coincidien diverses romeries.

A la plaça del Monestir van dedicar un parell de balls al públic, entre el qual s’hi comptava l’alcalde de Vilanova i la Geltrú, Joan Ignasi Elena, i la regidora de Cultura, Isabel Pla.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local