Olga Villa |
29-10-2009 18:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
En aquest PIPOP FAM hi haurà diferents estands on s’hi exposaran creacions elaborades per joves. PIPOP FAM vol ser un aparador I una oportunitat per a que aquests joves puguin mostrar les seves creacions. També hi haurà estands on les botigues musicals o les discogràfiques puguin promocionar els discos dels artistes que formen part del seu catàleg.
Dissabte 14 també es podrà gaudir d’una performance músico-artística. Hi haurà dos espais diferenciats, la plaça de la Font, on es durà a terme el concert de divendres i on hi haurà instal•lada la PIPOP FAM durant els dos dies. També en aquest espai, dissabte es farà la performance a càrrec de Le petit grup art.
L’altre espai és l’entitat Ger on es duran a terme els concerts de dissabte i, divendres també, la batalla de PD’s al bar de l’entitat.
Enguany, el grups convidats a tocar al PIPOP de divendres seran un grup local i El Petit de Cal Eril, i l’entrada serà gratuïta. Pel que fa al dissabte 14 de novembre, actuaran els grups Bulma, Els amics de les arts, Raydibaum i Ix!
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!