VD |
01-11-2009 22:13
Els joves consellers, de cinquè i sisè de primària de les escoles de Sitges, ja treballen des del saló de plens com a representants de tots els nens i nenes del municipi. Després de prendre possessió del càrrec, els infants van intercanviar opinions amb l'alcalde de Sitges, Jordi Baijet, sobre les diverses propostes, idees i suggeriments recollits dels seus companys d'escola per tal de millorar la vila.
Com cada any el Consell d'Infants ha renovat una part dels seus membres, després d'unes votacions democràtiques. La línia del nou consell serà la mateixa de les anteriors edicions, en què els projectes de la incorporació de fonts i l'ampliació amb nous trams del carril bici són una realitat.
A partir d'ara i durant tot el curs escolar el repte a partir de valors com el diàleg i la democràcia treballar un tema, analitzar-lo i buscar solucions per poder presentar a l'última reunió del mes de juny una memòria a l'alcalde.
Els consellers del VII Consell d'Infants són; Alicia Pastor, Rory Bateman, Marina Sabaté i Paula Espina, del CEIP Esteve Barrachina; Guillem González, Àlex Intente, Emma Guerrero, Carmen Von Jess i Laura Artigas, del CEIP Miquel Utrillo; Guillem Herrera, Ignacio Vázquez, Iñaki Mieza i Renato José Valdez, del CEIP Maria Ossó; Sara Martí, Víctor Lisbona, Federica Montornés i Berta Carbonell de l'Escola Pia i Cristina Gassol i Claudia Oliver, de l'Escola Escaan.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!