CUBELLES

‘Tallers en família’, una proposta per compartir experiències entre famílies

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Els Tallers en família, proposen intervenir per a la prevenció en la infància i l’adolescència en situació de risc social. Les trobades plantejades per als pares i mares de nens i nenes menors de 3 anys, tenen l'objectiu de facilitar un espai on les famílies es puguin trobar per compartir experiències i parlar de temes referents a aspectes psico-sòcio-afectius del nen/a, o relacionats amb l’aprenentatge d’hàbits segons l’estadi evolutiu en el que es troben.

Cal un espai on tant els grans com els petits puguin compartir una estona de joc que els pugui ajudar a aprendre més sobre la seva relació familiar, i possibilitar la relació amb altres famílies.

Es pretén organitzar un taller entre pares/mares i fills/es com a dinàmica per enfocar la tertúlia, i que estaran encaminades alhora per trencar el gel per tal de poder aconseguir que en la tertúlia hi participin el màxim possible dels assistents amb les seves aportacions i/o experiències.

Aquí podreu consultar més informació d'aquests tallers:

Tallers en família a la llar d'infants la Daga

Tallers en família al CEIP Vora del Mar

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local