VD Els Xulius
VD |
18-11-2009 23:18
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Aquest cap de setmana la secció Farra i Acció dels Xulius CSR de Sant Pere de Ribes posarà punt i final al cinquè cicle de projeccions d’activitats de muntanya, esports i natura que s’ha celebrat als Xulius, i ho farà presentant dues propostes.
La primera d’elles arribarà el dissabte 21 a partir de 20.30h on tindrem la presència, a la sala gran de l'entitat, de l’Ampar Gil que ens acostarà en el món de les curses d'orientació.
Aprofitant la seva trajectòria com a corredora d’èlit, ens farà conèixer l’orientació esportiva, el funcionament, normes, organització i secrets d’aquest esport nascut als països escandinaus i que mica en mica ha obert camí en les nostres terres però que fins ara, ha estat un gran desconegut.
La segona proposta arribarà el diumenge 22 a partir de les 17.30h amb la projecció i xerrada sobre el descens d’engorjats. Una xerrada tècnica amb visualització prèvia d’un reportatge sobre barrancs del nostre país, a càrrec de Ramon Camacho (guia de barrancs) i Marc Erra (Diedre) on ens explicaran el “què” i el “per què” del descens d’engorjats, de com gaudir-los amb seguretat, com interpretar una ressenya, així com mostrar-nos les darreres novetats de material en aquesta divertida disciplina.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!