VNG

Recollida de material electrònic a l'IES Lluch i Rafecas

Aquesta activitat pretén educar l’alumnat en la importància d’utilitzar la deixalleria

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

La iniciativa, desenvolupada pels propis estudiants i coordinada per un professor, s’emmarca en el programa d’Agenda 21 i pretén conscienciar l’alumnat de la necessitat de dur aquest tipus d’objectes a la deixalleria. És el tercer any que se celebra aquesta activitat, a la qual ha assistit la regidora de Participació i Medi Ambient de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, Iolanda Sánchez.

Entre els objectes que s’han recollit hi ha piles, bateries, carregadors, mòbils, cd, teclats d’ordinador, etc. Cada alumne que ha fet una aportació ha rebut xocolata en un got reutilitzable. L’IES Lluch i Rafecas treballa, a través de l’Agenda 21 Escolar, en la recollida selectiva de material, oferint diferents dispositius per llençar el paper, el plàstic i, a través de l’activitat d’avui, els objectes electrònics.

D’altra banda, disposa d’un pla d’eficiència energètica per tal de fer un consum sostenible de gas i electricitat, especialment a través de la climatització i l’enllumenat del centre. Per aquestes iniciatives, el centre rebrà la setmana que ve el distintiu d’Escola Verda, atorgat per la Generalitat de Catalunya. També el rebran el CEIP Ginesta i l’Escola El Cim pels seus projectes en reciclatge i sensibilització ambiental.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local