Imatge d'arxiu
VD |
01-12-2009 20:40
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
El secretari general de CDC, Felip Puig, visitarà Vilanova per tal de debatre amb els ciutadans tot el que envolta la Consulta independentista del dia 13 de desembre. Des de CiU es pretén donar arguments als ciutadans perquè siguin lliures d'escollir el que creguin convenient
Demà dimecres a partir de les 20.00h del vespre es durà a terme a la Casa Ramona una conferència- debat amb Felip Puig sobre la Consulta independentista del dia 13 de desembre.
Tots els ciutadans que ho desitgin poden assistir a l'acte. Des de Convergència i Unió de Vilanova es vol obrir el debat a totes les tendències polítiques de la ciutat perquè sigui plural i perquè es puguin debatre les qüestions que hagin pogut sorgir.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!