VD |
03-12-2009 23:34
El cinema fantàstic i de terror espanyol està de dol amb la mort de l'actor i director Paul Naschy, a l'edat de 75 anys, després de no haver superat un càncer. El popular actor havia estat molt vinculat al festival de cinema de Sitges, que li havia volgut homenatjar amb el Premi Brigadoon, que porta el seu nom.
Precisament, una de les seves últimes aparicions públiques va ser en la cloenda del festival, en entregar el seu premi. En aquesta edició també havia estat notícia per la publicació del llibre Paul Naschy. La mácara de Jacinto Molina, de Ángel Agudo, i per haver-se presentat un avenç del seu últim film La herencia Valdemar, encara per estrenar.
Pau Naschy va debutar en el món del cinema com a protagonista amb La marca del hombre lobo, d'Enrique López Erguiluz, a l'any 1967. A partir d'aleshores es va especialitzar en interpretar films de terror i fantàstic.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




