VNG

Commemoració del Dia dels Drets Humans

Es crearà un gran atrapasomnis sobre un món lliure de violència

Els alumnes de secundària seran els protagonistes

Els alumnes de secundària seran els protagonistes

Per reivindicar el compliment i el respecte dels Drets Humans, la plaça de Soler i Carbonell acollirà uns actes simbòlics demà a la tarda, amb els alumnes dels instituts de secundària com a principals protagonistes. D’altra banda, es crearà un gran atrapasomnis per expressar-hi desitjos en favor dels drets de les persones.

A les 18h, l’alumnat dels IES de la ciutat es concentrarà amb el lema “Els joves no trepitgem els Drets Humans”. Tot seguit, un grup de 13 nois i noies realitzaran una coreografia, resultat dels tallers de hip-hop realitzats a l’IES Dolors Mallafré i el Centre Cívic Tacó. Finalment, tothom qui vulgui podrà deixar escrit un desig per un món lliure de violència en un atrapasomnis gegant.

La idea és crear una gran xarxa de desitjos positius, que quedaran penjats en unes cintes de colors, en representació de l’esperança, la solidaritat, la veritat, la justícia i la força. Els bons desitjos queden lligats, mentre que els negatius s’escapen pels forats de la xarxa, segons la tradició dels indis Dakota d’on prové l’atrapasomnis. El públic també se’n podrà elaborar un de petit per emportar-se a casa. Aquestes activitats són coordinades per la Regidoria de Cooperació i Solidaritat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local