VNG

L'ajuntament presenta la reurbanització de l'Eix 2 del PINA als veïns

Les obres s’iniciaran el de gener de 2010 i donaran continuïtat a la reurbanització d’alguns dels carrers de la zona

VD Imatge aèria del Nucli Antic de Vilanova

VD Imatge aèria del Nucli Antic de Vilanova

El projecte segueix els criteris generals que donen unitat a l’actuació global del Nucli Antic i on es dóna prioritat als vianants enfront dels vehicles. La proposta  també reconeix el caràcter particular i la història del carrer Major. 

L’àmbit del projecte que es defineix com a Eix 2 el forma l’itinerari que comença a la plaça de Miró i Soler i arriba fins a la plaça Llarga, passant pel carrer del Campanar. Les obres consistiran en la pavimentació i urbanització dels carrers, els treballs d’adequació de les instal·lacions, el soterrament del cablejat per al nou enllumenat dels carrers i la col·locació de nou mobiliari urbà. 

L’empresa municipal PIVSAM serà la promotora de les obres. El projecte de l’Eix 2 va ser aprovat definitivament per la Junta de Govern Local el passat 28 d’abril de 2009, amb un pressupost total de 378.163,92 euros que es finança a través de la Llei de Barris (on el 50% l’aporta la Generalitat de Catalunya i l’altre 50% l’aporta l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local