VD |
20-12-2009 22:27
L’objectiu és facilitar que les persones més grans de 65 anys puguin estar durant més temps vivint a casa seva, adaptant el seu domicili a les seves necessitats personals, i prevenint els accidents domèstics.
El programa consisteix en la realització de reformes bàsiques com ajuts tècnics (agafadors, barres de recolzament, seients per a la banyera, passamans), reparacions (ampliació o gir de porta, eliminació de graó, instal·lació d’escalfador elèctric, canvi de manetes) o bé petites obres no estructurals (canviar la banyera per un plat de dutxa o instal·lar una cuina vitroceràmica en comptes d’uns fogons de gas). Les obres les duu a terme una empresa contractada directament per la Diputació de Barcelona i supervisada per professionals de l’arquitectura.
Aquesta prestació no té cap cost per a les persones beneficiàries, ja que està subvencionat per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la Diputació de Barcelona. Les persones destinatàries han de tenir un màxim de 7.888 € d’ingressos anuals i els habitatges han de ser en propietat, o bé en règim de lloguer amb un contracte indefinit.
L’arranjament de l’habitatge es pot demanar fins al 30 de juny del 2010. Les persones interessades s’han d’adreçar a la seva treballadora social referent o bé al Srvei de Primera Acollida de la Regidoria de Serveis Socials i Salut, al carrer Marquesat de Marianao 2 (telèfon 93814000, ext. 3420).
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!