SITGES

La Cavalcada dels Reis Mags s'iniciarà davant l'Ermita de Sant Sebastià

Els Carters Reials rebran les cartes de nens i nenes a l'edifici de l'ajuntament els dies 2, 3 i 4 de 18.00 a 21.00 hores

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

El recorregut de la Cavalcada serà: Ermita de Sant Sebastià, Avinguda dels Balmins, Port de n'Alegre, Rafael Llopart, Hort Gran, Artur Carbonell, Passeig Vilanova, Europa, Espalter, Sant Francesc, Cap de la Vila, Major i Plaça de l'Ajuntament, on les autoritats locals donaran la benvinguda a Ses Majestats.

La Cavalcada dels Reis Mags compta aquest any amb 150 voluntaris que aniran disfressats d'una temàtica coneguda entre els infants. La tona i mitja de caramels que es distribuiran durant la cavalcada són sense gluten.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local