VD |
07-01-2010 19:59
Durant aquest cap de setmana, doncs, el Consorci del Patrimoni de Sitges organitza dues jornades de portes obertes al Museu Cau Ferrat. L'equipament estarà obert de manera gratuïta i en l'horari habitual; dissabte de 9.30 a 14h i de 15.30 a 18.30; i diumenge, de 10 a 15h.
Segons Antoni Sella, director del Consorci del Patrimoni de Sitges, “el Cau Ferrat és el testimoni viu de la presència de Santiago Rusiñol a Sitges, una presència que marcà definitivament la imatge i el fer de la vila. Tancar-lo durant tant de temps, ni que sigui per una notícia eminentment positiva com és la restauració dels edificis, sap greu. Tot i que en aquests anys hi haurà exposicions que ens permetran gaudir de les peces, sense l'edifici el Cau Ferrat no és el mateix, i era una obligació facilitar aquest acte de comiat temporal”.
El Cau Ferrat és el primer dels museus que es tanca per les obres, ja que abans d'iniciar-les, a principis d'estiu, cal desmuntar els rics arrambadors ceràmics que hi ha a la planta baixa. Les millors peces, però, es podran visitar a les exposicions que s'instal•laran al Saló Blau i sala Vaixells del Palau Maricel, a l'edifici Miramar i a altres espais del municipi.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!