VD Mercat del Centre
VD |
12-01-2010 20:27
La campanya s’iniciarà el dilluns 18 de gener i durarà fins a exhaurir les 2.000 unitats disponibles. Aquestes bosses per transportar la compra són de roba plastificada, més grans i resistents que les de plàstic, elaborades amb material reciclable. El disseny fa referència a elements vilanovins, com la Mulassa gran de Vilanova, el comerç local, la gastronomia i les festes.
Les bosses es repartiran els dimarts d’11 a 13 h al Mercat del Centre i els dimecres d’11 a 13 h al Mercat de Mar. Les persones que en vulguin hauran de mostrar un o més tiquets de compra d’una o més parades dels mercats, que sumin un total de 50 euros consumits en una setmana. Els establiments associats a Tot Comerç també repartiran bosses entre els seus clients.
L’objectiu de la campanya és reduir el nombre de bosses de plàstic d’un sol ús i alhora promocionar el comerç i el producte local. El setembre de l’any passat ja es va realitzar una primera fase d’aquesta iniciativa, en què es van lliurar 2.500 bosses. L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú està acollit des de finals del 2008 a la campanya “Catalunya lliure de bosses de plàstic”, impulsada per l'Agència de Residus de Catalunya.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Subscriu-te ara!Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:
Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!