VNG

Obres de pavimentació del lateral de la Rambla de la Pau

Les obres comencen demà dimecres

Demà dimecres, 20 de gener de 2010, comencen les obres de pavimentació de la vorera de la rambla de la Pau, en el tram comprès entre l’entrada a l’aparcament de Vilanova Port i el carrer dels Magatzems Nous (lateral dret de la rambla en sentit muntanya).

Pel que fa a l’aparcament Vilanova Port, mentre durin les obres es garantirà en tot moment l’accès dels vehicles.

Es preveu que les obres durin fins al mes de febrer.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.

Subscriu-te ara!

Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals:

Segueix-nos a WhatsApp! Segueix-nos a Telegram!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local