CANYELLES

Canyelles participa a FITUR, aquest divendres

L’Ajuntament participa a l’estand del Consorci de Turisme del Garraf dins de l’expositor de la Diputació de Barcelona

VD Imatge d'arxiu de l'estand de la Costa del Garraf a FITUR

VD Imatge d'arxiu de l'estand de la Costa del Garraf a FITUR

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.

Aquest divendres, la regidora de Promoció Econòmica, Rosa Huguet, es desplaçarà fins a Madrid per donar a conèixer aquest petit municipi del Garraf a través de les seves Fires i activitats, la restauració canyellenca amb la presència d’ARCAT, el turisme rural, i tot allò que promociona turísticament a Canyelles.

Com en altres edicions, Canyelles tindrà un espai dins l’estand del Consell Comarcal del Garraf que s’emmarca dins l’expositor de la Diputació de Barcelona. La regidora ha manifestat que “anem a Madrid amb molta il·lusió i amb l’objectiu no només de presentar i promocionar internacionalment les nostres Fires, sinó també de donar a conèixer aquest magnífic poble situat al Garraf, que és Canyelles”.

FITUR no només és important per donar a conèixer Canyelles, sinó que és un punt de trobada internacional que permet intercanviar les experiències i conèixer projectes i iniciatives que poden ser d’interès pels canyellencs. Sens dubte, FITUR és un espai importantissim on Canyelles no hi podia faltar. En la seva passada edició va comptar amb més de 12.000 empreses de 170 països i es van acreditar més de 136.000 professionals i quasi 8.500 periodistes.

El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.

Subscriu-te ara!




SUBSCRIU-TE

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 1€ setmanal sense permanència. El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors.

Subscriu-te ara! Al periodisme local