VD |
21-01-2010 22:59
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
L’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú preveu una inversió de 1.765.000 euros a curt termini per renovar l’enllumenat de diversos punts de la ciutat, als barris de Mar i de Sant Joan. Aquestes actuacions, emmarcades en tot el procés de millora de la il·luminació pública de la ciutat desenvolupat des del 2004, estaran finançades per la convocatòria del 2010 de Fons Estatals d’Inversió Local (FEIL).
Concretament, s’intervindrà al sector de Ribes Roges, inclosa la part de muntanya del passeig, a la rambla de Lluís Companys i al quadre 84 situat al carrer de Joan Llaverias, que abasta l’enllumenat del 50% del barri de Sant Joan.
Durant el 2009 ja s’han destinat en la renovació de l’enllumenat públic 500.000 euros, finançats pel FEIL. Aquesta inversió ha servit per adequar la segona fase del barri de Mar (carrer de les Canàries, carrer de Bailén, carrer de l’Àncora, carrer de Carlets i carrer dels Boters), la plaça de la Rajanta, els jardins interiors del barri del Tacó, la plaça de la Immaculada Concepció, part del centre (carrers de Sant Gervasi, de Pàdua, dels Escolapis, del Col·legi, de la Salut, del Jardí, de la Mercè i de Sant Joan) i part de la zona nord-oest (carrers dels Picapedres, de Tarragona, de l’Aigua entre Santa Anna i Pare Garí, i de Manuel de Cabanyes).
Així mateix, s’ha iniciat la instal·lació de noves lluminàries en els carrers inclosos en el Pla Integral del Nucli Antic, concretament a la plaça de les Neus, a la plaça Llarga, a la rambla de Sant Josep i als carrers de Mossèn Cots, de la Bomba, del Fossar Vell, de Sant Pere, Major, de Sant Antoni, dels Horts i de Joaquim Mir. Aquestes actuacions estan valorades en 400.000 euros.
Millores entre 2004 i 2008
La renovació progressiva de l’enllumenat públic és una tasca que l’Ajuntament està desenvolupant des de fa anys. Entre el 2004 i el 2008 s’han invertit 2.000.000 d’euros, que han permès modificar tots els quadres d’una gran àrea de la ciutat, compresa pels voltants del mercat del Centre (avinguda de Francesc Macià, carrers del Vapor, de Lleida, del Teatre, de Manel Tomàs, d’un tram de la rambla de Samà i del carrer de Josep Llanza) entre d'altres
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!