VD |
02-02-2010 18:49
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 3€ al mes sense permanència.
Tot i que l’aportació d'un euro pot semblar mínima, s'ha instal·lat a l’oficina de l’AV Tacó una guardiola per recollir els donatius que els participants del carnaval vulguin afegir a la campanya solidària amb el poble d’Haití. Els diners que recullin de les inscripcions de Les Comparses, la Xatonada i la Nit dels Òskars, així com els donatius particulars que rebin, els faran arribar al compte corrent obert per l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú per ajudar els damnificats del terratrèmol del Carib.
Les inscripcions per al carnaval estaran obertes de l’1 al 18 de febrer al centre cívic del Tacó, de 18 a 20 hores. Per a més informació, podeu posar-vos en contacte a través del mail i al telèfon 93 893 63 58.
El periodisme de proximitat necessita del compromís dels seus lectors per defensar un periodisme més independent, lliure i plural.
Subscriu-te ara!